czwartek, 11 października 2012

Czarowne Warsztaty White Alice

Jakiś czas temu miałam ogromną przyjemność współpracować z prawdziwą żywą legendą fotografii artystycznej Alicją Reczek - White Alice. Alicja zaprosiła mnie na swoje Czarowne Warsztaty, podczas których pracowałam jako stylistka, wspaniale się przy tym bawiąc i ucząc nowych rzeczy. Poznałam wielu wspaniałych i utalentowanych ludzi... Muszę przyznać, że bardzo ucieszyła i zarazem zaskoczyła mnie ich pozytywna reakcja na to co robię. Nie spodziewałam się, że toczki mogą się aż tak spodobać!
Poniżej kilka fotografii autorstwa uczestników warsztatów


fot. Michał Olszewski
model: Marta
stylist: Absentia
fascynator: veil.pl



fot. Hanna Zamelska
model: Monika 'Veena' Igniatowska
stylist: Absentia
fascynator, broszka: veil.pl



fot. Hanna Zamelska
model: Monika 'Veena' Igniatowska
stylist: Absentia
fascynator: veil.pl



fot: Michał Olszewski
model&stylist: Absentia
fascynator: veil.pl




3 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia i toczki, które są na nich przedstawione! (: gratuluję takiej przygody! (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne fotografie! Jestem pod wrażeniem pracy stylistki (Twojej)! ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że podoba Wam się to co robię :)
    Zapraszam na moją stronę na Facebooku, gdzie znajduje się dużo nowości i aktualności:

    http://www.facebook.com/#!/pages/Veilpl/169771066414964?fref=ts

    OdpowiedzUsuń