niedziela, 23 czerwca 2013

Toczki ślubne

Panny młode coraz chętniej sięgają po współczesne wersje ślubnych ozdób do włosów, choć oczywiście wiele kobiet nie wyobraża sobie stanięcia na ślubnym kobiercu bez tradycyjnego welonu. Istnieje ogromny wybór oferowanych dekoracji, które można wpiąć we włosy w tym szczególnym dniu. Od żywych kwiatów po diademy wysadzane kryształkami poprzez toczki i fascynatory, aż po bujne, przestrzenne kompozycje z woalki.

 Poniżej trzy różne propozycje ślubnych ozdób do włosów mojego autorstwa.

1. Toczek w odcieniach złamanej bieli i ecru zdobiony kaskadą perełek, gipiurą i różyczkami z organtyny.
Powstał specjalnie na potrzeby sesji zdjęciowej z Alicją Reczek WHITE ALICE i wspaniałą długowłosą modelką Justyną Tobolską. Za jakiś czas zobaczymy perełkowy fascynator w nowej odsłonie.




2. Folklorystyczny toczek z welonem zdobiony piórami, koronką i kwiatową aplikacją.
Inspiracją dla tego nakrycia głowy był gorset, który na moje zamówienie wykonała znana polska gorseciarka  Lady Andzesz. Dwa różne desenie tworzą spójną całość dzięki dopełniającej się kolorystyce.



3. Subtelny, klasyczny toczek z woalką. Świetnie sprawdzi się w przypadku stylizacji z większą ilością biżuterii lub zdobień na ubraniach, ponieważ sam nie posiada wielu elementów dekoracyjnych, tj. pióra lub kwiaty. Zastosowałam w nim jedynie koronkę oraz kokardę zwieńczoną koralikami.




2 komentarze:

  1. Wszystkie trzy toczki są śliczne! Najbardziej do gustu przypadł mi ten ostatni aczkolwiek, tak jak napisałam wcześniej, wszystkie są fantastyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie urzekł ten z perełkami. Prześliczny!

    OdpowiedzUsuń